Hoe lang duurt het voordat ik het product binnen heb?
De bezorgtijd hangt af van of het product op voorraad is of nog gemaakt moet worden. Afhankelijk van de grootte van het product kan de productie ongeveer 1 - 10 dagen duren, maar voor de meeste producten zal ervoor gezorgd worden dat deze geprint en verzonden is binnen 3 werkdagen.
Mijn product is kapot, wat nu?
Mocht u een kapot product hebben ontvangen, dan zorgen wij uiteraard voor een passende oplossing.
Is het product 14 dagen na de bezorgdatum kapot gegaan, dan kunnen wij u alleen adviseren over hoe u het beste het product kunt repareren. Aangezien alle producten van PLA worden gemaakt is het vrij eenvoudig om met secondenlijm iets weer vast te zetten.
De kleur komt niet overeen met de foto
Vanwege verschillende soorten belichting op de foto's kunnen de kleuren iets afwijken. Ook zijn wij afhankelijk van de voorraden van de leveranciers. Het kan dus voorkomen dat wij een iets donkerdere of lichtere blauw (of andere kleur) gebruiken om het product te vervaardigen. De verschillen zullen altijd minimaal zijn.
Uw beeldscherm kan de kleuren van onze producten anders tonen dan hoe deze werkelijk zijn. Wij zijn niet verantwoordelijk voor dit verschil. Kleuren kunnen dus afwijken van hoe ze er op de foto uitzien. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen.
Bedenktijd/Retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Baseline Studios geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Baselinestudios.info@gmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ik wil het product ruilen voor een andere kleur
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met Baselinestudios.info@gmail.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ruilen kan enkel binnen 14 dagen na de leverdatum.
Ik heb een verkeerd adres doorgegeven, wat nu?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.