De kleur is anders dan op de foto

Vanwege verschillende soorten belichting op de foto's kunnen de kleuren iets afwijken. Ook zijn wij afhankelijk van de voorraden van de leveranciers. Het kan dus voorkomen dat wij een iets donkerdere of lichtere blauw (of andere kleur) gebruiken om het product te vervaardigen. De verschillen zullen altijd minimaal zijn.

Uw beeldscherm kan de kleuren van onze producten anders tonen dan hoe deze werkelijk zijn. Wij zijn niet verantwoordelijk voor dit verschil. Kleuren kunnen dus afwijken van hoe ze er op de foto uitzien. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Begrijp echter wel dat onze 3D printer producten er anders uit kunnen zien dan producten die op andere manieren gefabriceerd zijn. Een 3D print kan net als alle andere ambachtelijke producten oneffenheden bevatten. Wij beoordelen onze producten op de verkoopbaarheid, zodat u alleen de beste producten krijgt.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Baselinestudios.info@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.